نداء إنساني .. قصدي حيواني !!

يسمح للزوار بالمشاركة في هذا المنتدى

المشرف: كينج طرابيلي

القط مشمش

الثلاثاء إبريل 29, 2014 11:03 am

salam كتب:
القط مشمش كتب:
salam كتب:
لااااااااااااااااااا ... !!
إحنا نروح الشرطة بقى ! صورة

مياااااااااااااااااو
أرفض تدخل الشرطة لأنها ستكون غير حيادية
من المعروف ان الكلاب تساعد الشرطة .. هناك كلاب بوليسية .. عمركم سمعتم عن قطط بوليسية؟!!
اذن الشرطة ستنحاز للكلاب طبعاً
نييييييييييييييييييااااااااااااااااو
تحياتي
القطة المشمشية .. حلوة بس شقية

نييييييييييييييييييااااااااااااااااو لما يلهفـكوا مـِنك ليها !!
قال حلوة بس شقية قال صورة
إمشي يا بنت إنجري من هنا بلاش مياصة !! صورة


انتم هكذا ايها البشر .. عندما تريدون فرض رأيكم على القطط تستغلون فارق الحجم و تقومون بهشنا
لا تجبرونا على الإستعانة بأقربائنا الأكبر حجماً .. و أنت تعرف عن من أتكلم
نص مخفي:
صورة

نييياو صورة
صورة العضو الرمزية
salam
مشرف الحوار العام و لوحة الشرف
مشرف الحوار العام و لوحة الشرف
مشاركات: 3965
اشترك في: الخميس يناير 15, 2009 2:34 pm

الثلاثاء إبريل 29, 2014 11:24 am

القط مشمش كتب: انتم هكذا ايها البشر .. عندما تريدون فرض رأيكم على القطط تستغلون فارق الحجم و تقومون بهشنا
لا تجبرونا على الإستعانة بأقربائنا الأكبر حجماً .. و أنت تعرف عن من أتكلم
نص مخفي:
صورة
نييياو صورة
أنا شايف إننا نحلها سلمي يا جماعة !! صورة
صورة العضو الرمزية
كينج طرابيلي
مدير المنتدى
مدير المنتدى
مشاركات: 11508
اشترك في: الخميس مايو 25, 2006 6:57 pm

الثلاثاء إبريل 29, 2014 6:34 pm

يبدو ان القطط إنتصرت هنا!
نص مخفي:
صورة

تحياتي صورة
صورة
أحارب من أجل الحقيقة و العدالة و الطريقة الكوميكسية


صورة


مشروعي القادم

بلبل من 401 الى 500
شكراً لحسن التنسيق و التعاون بيننا من أجل خدمة المنتدي و الأرتقاء به .
صورة العضو الرمزية
white_knight
مترجم قدير
مترجم قدير
مشاركات: 3769
اشترك في: الخميس مارس 26, 2009 2:01 pm
مكان: Salford-Manchester-UK
اتصال:

الثلاثاء إبريل 29, 2014 9:46 pm

كينج طرابيلي كتب:يبدو ان القطط إنتصرت هنا!
نص مخفي:
صورة
تحياتي صورة

وهذا هو المهم ..........فلتحيا القطط ولتسقط الكلاب بقيادة روكي ....
صورة العضو الرمزية
mb mix
مترجم
مترجم
مشاركات: 96
اشترك في: الاثنين يونيو 24, 2013 10:03 pm

الثلاثاء إبريل 29, 2014 9:54 pm

ما شاء الله على هالكلب روكي الخطير بيعرف يفوت عالموقع و يكتب مواضيع و ايضاً بيعرف يقرأ ردود و يرد عليها شو بدنا أحسن من هيك بالمنتدى و الله 5000$ كتير قليلة لمشرف بهالمواصفات ههههههههه
أعمال كوميكساوية
صورة العضو الرمزية
salam
مشرف الحوار العام و لوحة الشرف
مشرف الحوار العام و لوحة الشرف
مشاركات: 3965
اشترك في: الخميس يناير 15, 2009 2:34 pm

الثلاثاء إبريل 29, 2014 10:15 pm

كينج طرابيلي كتب:يبدو ان القطط إنتصرت هنا!

تحياتي صورة
نعمل إيه يا باشا !!
ألف كلمة (جبان) ولا كلمة (الله يرحمه) !! صورة
صورة العضو الرمزية
salam
مشرف الحوار العام و لوحة الشرف
مشرف الحوار العام و لوحة الشرف
مشاركات: 3965
اشترك في: الخميس يناير 15, 2009 2:34 pm

الثلاثاء إبريل 29, 2014 10:18 pm

white_knight كتب:
كينج طرابيلي كتب:يبدو ان القطط إنتصرت هنا!
تحياتي صورة
وهذا هو المهم ..........فلتحيا القطط ولتسقط الكلاب بقيادة روكي ....
أيوة يا خويا !!
فرحان إنت قوي بالشلنكبات !! صورة
صورة العضو الرمزية
salam
مشرف الحوار العام و لوحة الشرف
مشرف الحوار العام و لوحة الشرف
مشاركات: 3965
اشترك في: الخميس يناير 15, 2009 2:34 pm

الثلاثاء إبريل 29, 2014 10:20 pm

mb mix كتب:ما شاء الله على هالكلب روكي الخطير بيعرف يفوت عالموقع و يكتب مواضيع و ايضاً بيعرف يقرأ ردود و يرد عليها شو بدنا أحسن من هيك بالمنتدى و الله 5000$ كتير قليلة لمشرف بهالمواصفات ههههههههه
مش كدا بردو والنبي ؟! صورة
AboHaneen
مترجم قدير
مترجم قدير
مشاركات: 3166
اشترك في: الخميس يناير 05, 2012 10:00 pm

الثلاثاء إبريل 29, 2014 11:29 pm

روكى ده شكله دقة قديمة ... هو لسه حيتكلم فى التليفونات صورةو يكتب جوابات غراميه صورة و يألف شعر صورةو يتفرج بعد كده على فيلم الوسادة الخالية صورة
إديله حق الموبايل ناشف و خليه ينزل يفسج البت بتاعته فى الجنينه صورة
صورة العضو الرمزية
white_knight
مترجم قدير
مترجم قدير
مشاركات: 3769
اشترك في: الخميس مارس 26, 2009 2:01 pm
مكان: Salford-Manchester-UK
اتصال:

الثلاثاء إبريل 29, 2014 11:54 pm

salam كتب:
white_knight كتب:
كينج طرابيلي كتب:يبدو ان القطط إنتصرت هنا!
تحياتي صورة
وهذا هو المهم ..........فلتحيا القطط ولتسقط الكلاب بقيادة روكي ....
أيوة يا خويا !!
فرحان إنت قوي بالشلنكبات !! صورة
يد بيد مع القطط للقضاء على الكلاب وفنيهم من الوجود .....

مع تحيات قاتل الكلاب اقصد الفارس الابيض
صورة العضو الرمزية
salam
مشرف الحوار العام و لوحة الشرف
مشرف الحوار العام و لوحة الشرف
مشاركات: 3965
اشترك في: الخميس يناير 15, 2009 2:34 pm

الأربعاء إبريل 30, 2014 2:52 am

AboHaneen كتب:روكى ده شكله دقة قديمة ... هو لسه حيتكلم فى التليفونات صورةو يكتب جوابات غراميه صورة و يألف شعر صورةو يتفرج بعد كده على فيلم الوسادة الخالية صورة
إديله حق الموبايل ناشف و خليه ينزل يفسج البت بتاعته فى الجنينه صورة
خبرة يا ناس !!
خبرة يا عالم !! صورة

تسلم لي على المرور حبي صورة
صورة العضو الرمزية
FREAKcastle
كوميكساوي
كوميكساوي
مشاركات: 204
اشترك في: الاثنين مايو 30, 2011 7:41 pm

الأربعاء إبريل 30, 2014 7:48 pm

استاذ سلام انت اكتشاف كوميدى كبييييير ازاى ملكش برنامج كوميدى فى التلفزيون .. ضحكتنى جدا بخفة دمك ( أنا رأيي انهم لازم يعملولك شخصيه كوميكس مثلا بطل خارق بس بيقول قفشات مضحكه و الله تكسر الدنيا .. تحياتى








landdani
مترجم قدير بإمتياز
مترجم قدير بإمتياز
مشاركات: 7876
اشترك في: السبت أغسطس 21, 2010 12:04 am

الأربعاء إبريل 30, 2014 9:02 pm


روكي و روكسانا ----- أحلى اثنانا

نحبهم كثيرا ----- نخافهم قليلا

مرحبا بهما ------ مشرفين و مدرا

دي سي و مارفل ------- ترجمة و تأليفا

معاشهم مرتفعا ----- يا ليتني زميلا

آخر تعديل بواسطة landdani في الأربعاء إبريل 30, 2014 10:58 pm، تم التعديل مرة واحدة.
tamtam123
مترجم قدير بإمتياز
مترجم قدير بإمتياز
مشاركات: 866
اشترك في: الاثنين سبتمبر 16, 2013 3:38 pm
مكان: المنصورة

الأربعاء إبريل 30, 2014 9:44 pm

مش قادر أفهم الكلب إبن الك...ده آخرته إيه؟
يعنى سكن وزوجه وآكل شارب نايم ومتعالج كمان ببلاش!
وآخرتها يبصلك فى راتبك ويتبلى عليك كمان علشان يشترك فى الموقع!؟!
أهو ده بالظبط اللى ينطبق عليه المثل (تمد له صباعك ياكل دراعك) قلبى معاك يا سلام!
صورة العضو الرمزية
abdulgany
مشرف
مشرف
مشاركات: 1795
اشترك في: الأربعاء مارس 25, 2009 1:57 am
مكان: طرابلس _ ليبيا
اتصال:

الخميس مايو 01, 2014 2:51 am

معلشي يا روكي هارد لك شوفلك موقع ثاني مشمشة تكسب
ادب وأخلاق وعلم ...ولطافةوكمان وراها غظنفر..وبيني وبينك انتو الكلاب
سيرتكم وحشة.. يعني لما حد بيشتم حد يقوله يابن الكــ ـ ـلب
مايقولوش يابن القطة مثلا..غير ان القطط بيعملوها ..ويسترو ا بس انتم
لامؤاخذة ..خيرها في غيرها حبيبي وبلاش تزعل سلام و تجيب له الكلام
احسن يبدلك بسيجارة ..زي ما عملت انا لتوفي ..
صورة
أضف رد جديد