نداء إنساني .. قصدي حيواني !!

يسمح للزوار بالمشاركة في هذا المنتدى

المشرف: كينج طرابيلي

صورة العضو الرمزية
salam
مشرف الحوار العام و لوحة الشرف
مشرف الحوار العام و لوحة الشرف
مشاركات: 3976
اشترك في: الخميس يناير 15, 2009 2:34 pm

الخميس مايو 01, 2014 8:13 am

FREAKcastle كتب:استاذ سلام انت اكتشاف كوميدى كبييييير ازاى ملكش برنامج كوميدى فى التلفزيون .. ضحكتنى جدا بخفة دمك ( أنا رأيي انهم لازم يعملولك شخصيه كوميكس مثلا بطل خارق بس بيقول قفشات مضحكه و الله تكسر الدنيا .. تحياتى
ما أنا فعلاً كان ليا برامج في التلفزيون زمان ... إعداد وتقديم
بس دلوقت خلاص ... مكتفي بأني أتضحك وأمزح معاكم أنتم .. كفاية عليّ كدا !!

شاكر مجاملتك الرقيقة يا غالي صورة
صورة العضو الرمزية
salam
مشرف الحوار العام و لوحة الشرف
مشرف الحوار العام و لوحة الشرف
مشاركات: 3976
اشترك في: الخميس يناير 15, 2009 2:34 pm

الخميس مايو 01, 2014 8:16 am

landdani كتب:
روكي و روكسانا ----- أحلى اثنانا
نحبهم كثيرا ----- نخافهم قليلا
مرحبا بهما ------ مشرفين و مدرا
دي سي و مارفل ------- ترجمة و تأليفا
معاشهم مرتفعا ----- يا ليتني زميلا
إيه دا ياخوانا دا ؟
تقولش صلاح جاهين ... تقولش بيرم التونسي !! صورة

شاكر لك تكرار المرور يالحبيب صورة
صورة العضو الرمزية
salam
مشرف الحوار العام و لوحة الشرف
مشرف الحوار العام و لوحة الشرف
مشاركات: 3976
اشترك في: الخميس يناير 15, 2009 2:34 pm

الخميس مايو 01, 2014 8:18 am

tamtam123 كتب:
مش قادر أفهم الكلب إبن الك...ده آخرته إيه؟
يعنى سكن وزوجه وآكل شارب نايم ومتعالج كمان ببلاش!
وآخرتها يبصلك فى راتبك ويتبلى عليك كمان علشان يشترك فى الموقع!؟!
أهو ده بالظبط اللى ينطبق عليه المثل (تمد له صباعك ياكل دراعك) قلبى معاك يا سلام!
شفت يا طم طم !!
أنا إللي مظلوم وسط العالم دي يا خويا !! صورة
صورة العضو الرمزية
salam
مشرف الحوار العام و لوحة الشرف
مشرف الحوار العام و لوحة الشرف
مشاركات: 3976
اشترك في: الخميس يناير 15, 2009 2:34 pm

الخميس مايو 01, 2014 8:21 am

abdulgany كتب:
معلشي يا روكي هارد لك شوفلك موقع ثاني مشمشة تكسب
ادب وأخلاق وعلم ...ولطافةوكمان وراها غظنفر..وبيني وبينك انتو الكلاب
سيرتكم وحشة.. يعني لما حد بيشتم حد يقوله يابن الكــ ـ ـلب
مايقولوش يابن القطة مثلا..غير ان القطط بيعملوها ..ويسترو ا بس انتم
لامؤاخذة ..خيرها في غيرها حبيبي وبلاش تزعل سلام و تجيب له الكلام
احسن يبدلك بسيجارة ..زي ما عملت انا لتوفي ..
إهيء إهيء إهيء صورة
يعني أروحّ ؟!

صورة
صورة العضو الرمزية
white_knight
فريق عمل أزمات DC
فريق عمل أزمات DC
مشاركات: 3769
اشترك في: الخميس مارس 26, 2009 2:01 pm
مكان: Salford-Manchester-UK
اتصال:

الجمعة مايو 02, 2014 11:32 pm

salam كتب:
FREAKcastle كتب:استاذ سلام انت اكتشاف كوميدى كبييييير ازاى ملكش برنامج كوميدى فى التلفزيون .. ضحكتنى جدا بخفة دمك ( أنا رأيي انهم لازم يعملولك شخصيه كوميكس مثلا بطل خارق بس بيقول قفشات مضحكه و الله تكسر الدنيا .. تحياتى
ما أنا فعلاً كان ليا برامج في التلفزيون زمان ... إعداد وتقديم
بس دلوقت خلاص ... مكتفي بأني أتضحك وأمزح معاكم أنتم .. كفاية عليّ كدا !!

شاكر مجاملتك الرقيقة يا غالي صورة
اريد ان اتفق معاك على اعداد برنامج جديد ..........فكرة متبلوره عندي ..بس يمن بعد اربع سنين لما ارجع ...
صورة العضو الرمزية
salam
مشرف الحوار العام و لوحة الشرف
مشرف الحوار العام و لوحة الشرف
مشاركات: 3976
اشترك في: الخميس يناير 15, 2009 2:34 pm

السبت مايو 03, 2014 9:32 am

white_knight كتب: اريد ان اتفق معاك على اعداد برنامج جديد ..........فكرة متبلوره عندي ..بس يكمن بعد اربع سنين لما ارجع ...
وأنا بإنتظارك حبي ...
غمـّض فتـِّح .. تخلص الأربع سنين !! صورة
أضف رد جديد