البحث وجد 35 تطابقًا

بواسطة salam
الخميس إبريل 04, 2019 12:49 am
منتدى: منتدى للزوار
موضوع: مجلة إصدارات عرب كوميكس - إصدارات شهر مارس (آذار)/2019
ردود: 38
مشاهدات: 6605

Re: مجلة إصدارات عرب كوميكس - إصدارات شهر مارس (آذار)/2019

شيء رائع جداً ، ومجهود خارق !!
عاجز عن الشكر
بواسطة salam
الخميس أكتوبر 22, 2015 1:45 am
منتدى: منتدى للزوار
موضوع: أكثر الأسباب شيوعاً لفقدان عضويتك في عرب كوميكس,أرجوك تجنبها
ردود: 374
مشاهدات: 129977

Re: أكثر الأسباب شيوعاً لفقدان عضويتك في عرب كوميكس,أرجوك تجنبها

واللهي أنا مستغرب طولة بالك يا هاني ؟ مش كفاية المتابعة لكل ما ينشر ، ودراسة إستحقاقات الألقاب والترقيات ، والرفع الجديد للروابط التالفة ، والرد على المشرفين فيما يتعرضون له من مشاكل على كل صعيد ... غير الخلافات بين الأعضاء بعضهم ببعض ، والمشرفين بعضهم ببعض وإللي لازم يحلها (بابا هاني) طبعاً ، و..و....
بواسطة salam
السبت مايو 03, 2014 9:32 am
منتدى: منتدى للزوار
موضوع: نداء إنساني .. قصدي حيواني !!
ردود: 65
مشاهدات: 39166

Re: نداء إنساني .. قصدي حيواني !!

white_knight كتب: اريد ان اتفق معاك على اعداد برنامج جديد ..........فكرة متبلوره عندي ..بس يكمن بعد اربع سنين لما ارجع ...
وأنا بإنتظارك حبي ...
غمـّض فتـِّح .. تخلص الأربع سنين !! صورة
بواسطة salam
الخميس مايو 01, 2014 8:21 am
منتدى: منتدى للزوار
موضوع: نداء إنساني .. قصدي حيواني !!
ردود: 65
مشاهدات: 39166

Re: نداء إنساني .. قصدي حيواني !!

معلشي يا روكي هارد لك شوفلك موقع ثاني مشمشة تكسب ادب وأخلاق وعلم ...ولطافةوكمان وراها غظنفر..وبيني وبينك انتو الكلاب سيرتكم وحشة.. يعني لما حد بيشتم حد يقوله يابن الكــ ـ ـلب مايقولوش يابن القطة مثلا..غير ان القطط بيعملوها ..ويسترو ا بس انتم لامؤاخذة ..خيرها في غيرها حبيبي وبلاش تزعل سلام و تجيب له...
بواسطة salam
الخميس مايو 01, 2014 8:18 am
منتدى: منتدى للزوار
موضوع: نداء إنساني .. قصدي حيواني !!
ردود: 65
مشاهدات: 39166

Re: نداء إنساني .. قصدي حيواني !!

مش قادر أفهم الكلب إبن الك...ده آخرته إيه؟ يعنى سكن وزوجه وآكل شارب نايم ومتعالج كمان ببلاش! وآخرتها يبصلك فى راتبك ويتبلى عليك كمان علشان يشترك فى الموقع!؟! أهو ده بالظبط اللى ينطبق عليه المثل (تمد له صباعك ياكل دراعك) قلبى معاك يا سلام! شفت يا طم طم !! أنا إللي مظلوم وسط العالم دي يا خويا !! http...
بواسطة salam
الخميس مايو 01, 2014 8:16 am
منتدى: منتدى للزوار
موضوع: نداء إنساني .. قصدي حيواني !!
ردود: 65
مشاهدات: 39166

Re: نداء إنساني .. قصدي حيواني !!

روكي و روكسانا ----- أحلى اثنانا نحبهم كثيرا ----- نخافهم قليلا مرحبا بهما ------ مشرفين و مدرا دي سي و مارفل ------- ترجمة و تأليفا معاشهم مرتفعا ----- يا ليتني زميلا إيه دا ياخوانا دا ؟ تقولش صلاح جاهين ... تقولش بيرم التونسي !! http://www.arabcomics.net/phpbb3/images/smilies/icon_smile.gif شاكر ...
بواسطة salam
الخميس مايو 01, 2014 8:13 am
منتدى: منتدى للزوار
موضوع: نداء إنساني .. قصدي حيواني !!
ردود: 65
مشاهدات: 39166

Re: نداء إنساني .. قصدي حيواني !!

استاذ سلام انت اكتشاف كوميدى كبييييير ازاى ملكش برنامج كوميدى فى التلفزيون .. ضحكتنى جدا بخفة دمك ( أنا رأيي انهم لازم يعملولك شخصيه كوميكس مثلا بطل خارق بس بيقول قفشات مضحكه و الله تكسر الدنيا .. تحياتى ما أنا فعلاً كان ليا برامج في التلفزيون زمان ... إعداد وتقديم بس دلوقت خلاص ... مكتفي بأني أتضح...
بواسطة salam
الأربعاء إبريل 30, 2014 2:52 am
منتدى: منتدى للزوار
موضوع: نداء إنساني .. قصدي حيواني !!
ردود: 65
مشاهدات: 39166

Re: نداء إنساني .. قصدي حيواني !!

روكى ده شكله دقة قديمة ... هو لسه حيتكلم فى التليفونات http://www.arabcomics.net/phpbb3/images/smilies/kez_03.gif و يكتب جوابات غراميه http://www.arabcomics.net/phpbb3/images/smilies/emTE10.gif و يألف شعر http://www.arabcomics.net/phpbb3/images/smilies/mr47_05.gif و يتفرج بعد كده على فيلم الوسادة ا...
بواسطة salam
الثلاثاء إبريل 29, 2014 10:20 pm
منتدى: منتدى للزوار
موضوع: نداء إنساني .. قصدي حيواني !!
ردود: 65
مشاهدات: 39166

Re: نداء إنساني .. قصدي حيواني !!

mb mix كتب:ما شاء الله على هالكلب روكي الخطير بيعرف يفوت عالموقع و يكتب مواضيع و ايضاً بيعرف يقرأ ردود و يرد عليها شو بدنا أحسن من هيك بالمنتدى و الله 5000$ كتير قليلة لمشرف بهالمواصفات ههههههههه
مش كدا بردو والنبي ؟! صورة
بواسطة salam
الثلاثاء إبريل 29, 2014 10:18 pm
منتدى: منتدى للزوار
موضوع: نداء إنساني .. قصدي حيواني !!
ردود: 65
مشاهدات: 39166

Re: نداء إنساني .. قصدي حيواني !!

white_knight كتب:
كينج طرابيلي كتب:يبدو ان القطط إنتصرت هنا!
تحياتي صورة
وهذا هو المهم ..........فلتحيا القطط ولتسقط الكلاب بقيادة روكي ....
أيوة يا خويا !!
فرحان إنت قوي بالشلنكبات !! صورة
بواسطة salam
الثلاثاء إبريل 29, 2014 10:15 pm
منتدى: منتدى للزوار
موضوع: نداء إنساني .. قصدي حيواني !!
ردود: 65
مشاهدات: 39166

Re: نداء إنساني .. قصدي حيواني !!

كينج طرابيلي كتب:يبدو ان القطط إنتصرت هنا!

تحياتي صورة
نعمل إيه يا باشا !!
ألف كلمة (جبان) ولا كلمة (الله يرحمه) !! صورة
بواسطة salam
الثلاثاء إبريل 29, 2014 11:24 am
منتدى: منتدى للزوار
موضوع: نداء إنساني .. قصدي حيواني !!
ردود: 65
مشاهدات: 39166

Re: نداء إنساني .. قصدي حيواني !!

انتم هكذا ايها البشر .. عندما تريدون فرض رأيكم على القطط تستغلون فارق الحجم و تقومون بهشنا لا تجبرونا على الإستعانة بأقربائنا الأكبر حجماً .. و أنت تعرف عن من أتكلم http://www.coolshe.net/files/images/40481.jpg نييياو http://www.arabcomics.net/phpbb3/images/smilies/smoke.gif أنا شايف إننا نحلها سلم...
بواسطة salam
الثلاثاء إبريل 29, 2014 10:46 am
منتدى: منتدى للزوار
موضوع: نداء إنساني .. قصدي حيواني !!
ردود: 65
مشاهدات: 39166

Re: نداء إنساني .. قصدي حيواني !!

لااااااااااااااااااا ... !! إحنا نروح الشرطة بقى ! http://www.arabcomics.net/phpbb3/images/smilies/doom_thor-orderintheforum.gif مياااااااااااااااااو أرفض تدخل الشرطة لأنها ستكون غير حيادية من المعروف ان الكلاب تساعد الشرطة .. هناك كلاب بوليسية .. عمركم سمعتم عن قطط بوليسية؟!! اذن الشرطة ستنحاز للك...
بواسطة salam
الثلاثاء إبريل 29, 2014 10:41 am
منتدى: منتدى للزوار
موضوع: نداء إنساني .. قصدي حيواني !!
ردود: 65
مشاهدات: 39166

Re: نداء إنساني .. قصدي حيواني !!

UFO كتب:أما روكى ده طلع كلب بس إيه، مدقدق هههه
و بعدين يا سلام ما هو اللى وجد الكومكس بإعترافك المصور و إلا ناسى؟
يستاهل و إلا لأ العضوية؟
أما حكاية روكسانا فدى مسائل عائلية لا يصح الخوض فيها :)
ألله ؟!
إنتو معايا وللا معاه يا جماعة ؟ صورة
بواسطة salam
الثلاثاء إبريل 29, 2014 10:19 am
منتدى: منتدى للزوار
موضوع: نداء إنساني .. قصدي حيواني !!
ردود: 65
مشاهدات: 39166

Re: نداء إنساني .. قصدي حيواني !!

أنا مش عارف شوفت الكلب ذا اللي ما يتسماش روكي ..فين؟!!!!!...أكيد أنه بطل لأحد القصص الرقمية الصفراء التي لا يقرأها أحد!!وإنتو يا خوانا شايفيني وأنا بقلب في دليل الكتب الرقمية المجانية ...ولحد الآن مالئتوش!!... http://img4.hostingpics.net/pics/424569agur.gif على فكرة أنا إسمي يسكور... العمر 3 سنوات ...